__Please, take this Pain away...__
Design by Celtic-Fantasy

Some say love it is a river
That drowns the tender reed.
Some say love it is a razor
That leaves your soul to bleed.

Some say love it is a hunger
An endless, aching need
I say love it is a flower,
And you it's only seed.

It's the heart afraid of breaking
That never learns to dance
It's the dream afraid of waking
That never takes the chance

It's the one who won't be taken,
Who cannot seem to give
And the soul afraid of dying
That never learns to live.

When the night has been too lonely
And the road has been too long.
And you think that love is only
For the lucky and the strong.

Just remember in the winter
Far beneath the bitter snow
Lies the seed that with the sun's love,
In the spring, becomes the rose.

Und endlich sind die Tränen da die schon so lange nicht raus wollten. Und es fühlt sich immernoch so falsch an zu sagen dass sie tot ist. Alles ist besser als das wirklich anzunehmen, weil ich das Gefühl habe dass es mich sonst zerreißt. Ich würde so gerne sagen dass es okay ist und es ihr dort besser geht ohne Krankheit. Aber das kann ich einfach nicht weil es sich zu schlimm anfühlt. Ist das egoistisch? Ich weiß es nicht. Ich weiß nur dass es grade wieder einfach zu schlimm ist und dass ich es nicht will aber dass es gut ist dass die Tränen jetzt raus kommen.
2.12.09 06:14
 


bisher 0 Kommentar(e)     TrackBack-URL

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)



 Smileys einfügen
Page I Page I Page I Page I Page I Page I Page I Page